Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (067) 606-36-30 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо, - збережена та не пошкоджена товарна упаковка, - збережені всі ярлики та заводське маркування, - збережені споживчі якості товару, - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - відсутні сліди користування. Повернення відбувається службою доставки Нова Пошта на відділення №382 (м. Київ, вул. Пухівська 4) за тарифами транспортної компанії за рахунок Покупця. Одержувач - ФОП Гетагазова Валентина Вікторівна, телефон (096) 953-12-10. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем шляхом переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки товару протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару. Умови повернення для товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (067) 606-36-30 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%, - при виявлені недоліків товару, які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber по номеру телефону, зазначеному на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача службою доставки Нова Пошта на відділення №382 (м. Київ, вул. Пухівська 4). Одержувач товару - ФОП Гетагазова Валентина Вікторівна, телефон отримувача (096) 953-12-10. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем шляхом переведення коштів на банківську карту після отримання товару протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару. Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненого товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.